All alone...

...want you here beside me...

Sista dagen på praktiken idag...nu är de slut med att lyssna efter hjärtljud, känna på magar, kolla på ultraljud, vara med på inskrivningar och allt som hörde till! Känns alltid lite tråkigt att lämna en plats när man precis har kommit in i gruppen...well thats's life!

Pratade med min favoritbabe Andréa innan...hon satt i skolan och höll på med nått arbete som hon egentligen inte skrev på eller nått...haha...också ringde en annan favorit precis...alltid lika rolig att prata med Carro...hon har alltid något positivt att säga till en...peppar en när det behövs :)
 
Imorron ska jag på kalas till moster...blir väl nice...hade dock gärna velat titta in en stund hos min älski Hannah också...alla ska ju dit och fira att hon klarade testerna och det hade ju varit himla roligt meeen jag kanske hinner dit en runda på kvällen...hoppas!

Önskar det var jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0