And the story goes...

Jaha då va det söndag igen...men ingen vanlig söndag för imorron så slipper jag gå upp tidigt och ta bussen in till Malmö eller cykla bort till sjukhuset...nice! Då gör det inget om man kanske inte är helt hundra efter gårdagens bravader för jag kan ju ta igen mig imorron också haha!

Blev både lyktan och magget igår...härligt folk...efterfest hos sweetheart Schyllert...
Kort och gott...en riktigt rolig kväll helt enkelt!

Lagade riktigt god kycklinggryta till mig och NL igår btw...vi får nog träffas sådär lite oftare och laga mat :)

Nu ska jag käka pappas goda fläskfile....



Kommentarer
Postat av: Joohan

tjabba tjena hallo:P hörde att det var en riktigt trelig lördag kväll ja..:P haha verkar dock som jag var/är mer svårövertalad än andra i mitt umgänge..haha :) tjingeling

2008-12-28 @ 20:26:59
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0