Dagen efter...

Ja då var julafton avklarad...mycket mat och mycket fina julklappar...jag måste ha varit extra snäll detta året :)
Jag och bror överträffade oss själv med den perfekta julklappen till mamma, pappa, farmor, mormor och morfar och moster genom att fotas tillsammans...mamma grät, pappa va tårögd, farmor grät...ja alla blev märkbart rörda för denna fina tanke...hur ska vi nu överträffa detta till nästa år?

Jag fick mandelgåvan som vanligt (enligt alla andra men jag tycker det va vääldigt längesen sist)...gröten va riktigt god mmm inte ofta man får sån...haha nä en gång om året! Vi körde nog igenom alla julsånger som finns...haha undrar hur det måste sett ut om man såg det utifrån...kul va det iaf! Pappa bjöd på lagrad Bacardi...rysligt starkt men faktiskt gott...ska kanske införskaffa en sån...ja det va en riktigt härlig julatfon för att sammanfatta det!

Jag och bror är nu hos mormor och morfar och har ätit saltlånga...julfisk! Mums!
Första beeren är knäckt och cidern öppnad...vi tänkte vi skulle köra en light repris på förra juldagen minus kräk, tårar (dock glädje) och sminkning i garderoben :D

Förfest hos fröken Schyllert ikväll....det ser vi fram emot :) Kanske ska köra en dubbel ikväll...haha det lutar nog åt det!
Well vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: Joohan

haha varför skulle jag inte se det på länge?



Och hur kommer det sig att du som brukade vara ute hela tiden innan, inte varit ute det senaste ?

Jag har liksom inte sett dig.. eller du kanske dissar trelle.. haha :) tjingeling..

2008-12-26 @ 16:59:17
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0