Fjärilar i magen...

Usch jag börjar bli lite nervös...ska snart köra till Ystad för att va på BB. Alltid lite nervöst när man ska till en ny praktikplats med en massa nya människor...måste ju alltid va på topp, framme, nyfiken, ha en massa frågor, va trevlig...ja det är ganska tröttsamt! Hoppas jag får va med på någon förlossning iaf. Kanske blir avskräckt från att skaffa barn idag...hmm hoppas inte :) 

Känns inte som att det är fredag idag...skulle hemskt gärna va ledig imorron...men nej. Har ju dock fått sovmorgon idag men det är inte samma sak som att va ledig hela dagen...aja får väl ta igen mig på söndag istället...försöka iaf :)

Nä nu får man väl gå och fixa till sig lite så man inte skrämmer mammorna helt från vettet och ser ut som ett troll...
Hur i hela fridens namn ska jag hitta till sjukhuset i Ystad haha varför har inte mamma och pappa GPS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0