Helt sjukt fantastiskt..

Igår var jag med om något som är ett av kroppens mirakel...förlossningen...att en kvinna kan pressa ut en unge det är ju bara sinnes...ja det va verkligen en upplevelse som inte går att förklara. Men fy vilken lycka! Ja det va verkligen häftigt! Fick åka ambulans i fredags på ett prio1 larm...sjuk adrenalinkick att inte veta vad det är man möter när man kommer fram! Helt underbara människor har jag träffat denna helgen på BB...inte bara föräldrarna men vilken personal så kära!

Dock väldigt trött igår när jag kom hem till mamma och pappa...somnade i brors säng direkt. Sen blev det snabbt hem och fixa sig och iväg hem till Benny där grabbarna satt och drack lite öl...alltid lika kul att träffa dom :)
Sen blev det magget...som vanligt...alla vägar leder till magget på lördagar...hade riktigt roligt på vägen hem med Andréa haha....tillsist hamnade vi hemma hos mig och gjorde toast sen sov hon på min soffa...mycket trevligt :)

Idag ska jag ligga på soffan och bara slumra sen blir det handboll för hela slanten ikväll...först a-laget sen lillebror...bakis på södan...ja det va ju ett tag sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0