Ibland, ibland, ibland varför inte alltid?

Ännu en dag...jag trodde inte jag skulle bli så här addicted...men det är kul!
Första praktikdagen...riktigt roligt...fick göra en massa olika saker och jag kan ju säga att man blir inte mindre sugen på att skaffa en liten bebis när man ser alla lyckliga mammor...inte för att jag skulle göra det eller överhuvudtaget kan göra det men ändå...man är ju kvinna :)

Har precis varit hemma hos NL i hans nya lägenhet...trooots att jag hade det så mysigt här hemma i soffan så lurade ju Linkan dit mig...fast trevligt att träffa gänget...en liten försmak av vad som komma skall i januari (när vi åker iväg på skidsemester) fick man ju också när alla sex slog sig ner vid matbordet! Fast om jag får bestämma blir det ingen falukorv när vi är där uppe...blä!

Har tänkt lite...ja det händer att jag gör det ibland...men jag bara undrar varför det så ofta är så att man inte ser vad som finns rakt framför ögonen på en...det hjälper ju inte att hoppas eller vilja en massa när folk inte fattar eller inte ser...man önskar ju att saker inte skulle vara så komplicerade...hmm ja iaf...ibland önskar jag att jag hade mod att göra som i filmer där man bara säger som man känner också blir allting bra...med lite trevlig bakgrundsmusik haha...nämen ja jag vet inte...det va bara lite sådär kvällstankar!

Nu ska jag se desperata hemmafruarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0