Inspiration...

Försöker hitta den ungefär nu...ska skriva två A4-sidor om en omvårdnadssituation som jag varit med om...hmm känns ju sådär kul...men det ska ju göras...

Va inne på sjukhuset idag och drack glögg med dom från mottagningen...alltid sån härlig känsla att komma in på sjukhuset...jag vet knäppt...sjukhusmiljö är ju inte det roligaste som finns men det kändes bara så kul! Dessutom så är det ju alltid roligt att få se vilka AT-läkare som gör sin tjänst förtillfället...män i uniform...inte helt fel!

Va nere på stan en runda med Cecil innan...fikomaner kan vi nog kallas oss...

Väntar på att ms Schyllert ska höra av sig...du får inte skriva såna sms och sen inte svarar när jag ringer...

Nä får väl börja på min roliga uppgift...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0