It's closer...

Fick sluta tidigt idag...skönt! Tråkigt att alltid komma hem när det är mörkt...känns som om det aldrig är ljust dessutom...fast klart det är ju rätt mysigt med alla julljusstakar och att man kan tända ljus och sånt...

Snart är jag ledig...läängtar! Ledig 5 veckor...fast typ i skolan en dag varje vecka men det räknar jag inte haha...också ska jag så klart jobba lite på sjukhuset...fast det ska bara bli kul det va så längesedan sist! Härligt att dra på sig sjukhuskläderna...man får en viss känsla...haha svårt att förklara! Mamma grät nästan första gången hon såg mig i jobbekläder haha söt hon är!

Nä nu ska jag ner till stan och handla mina sista julklappar...försökte få med mig någon men alla jobbar ju...tråkigt! Inte ens lillebror kunde jag övertala och ändå handlar jag från oss båda...hmm otacksamme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0