Livet...

Sitter i skolan och väntar på att vi ska ha reflektionsseminarium på KK. Onödigt att ha omvårdnadshandledning 8.15-9.45 och sen inte börja förrän kl 13 (bättre än 15 som jag trodde dock). Såå för att fördriva tiden så pluggar vi lite...eller dom andra pluggar iaf :) Får väl snart börja plugga till tentan...men orka just nu vill jag bara va ledig...dessutom är den ju inte förrän i januari!

Sista dagen på praktiken imorron...känns väl helt okej men så ska man på det igen på måndag ny plats, nya människor. En vecka sen är det julledigt som gäller...nice!

Fatta att jag bara har ett år kvar sen är jag vuxen på allvar...jobb, lön...oh va skönt! Då kan jag köpa bil :) som Linkan ska få hjälpa mig att välja :) och Andréa ska givetvis få vara smakråd...hon vet ju allt om bilar typ :) Tänk va skönt att slippa tentor och sånt...men istället blir det jobba helger och det är kanske inte så lockande...aja det får man ju leva med när man valt ett yrke som detta...faktiskt inte alla som är så säkra på vad dom vill och som tycker det är så himla roligt som jag gör så jag ska väl vara glad!

Nä nu ska jag joina dom andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0