Luciahelg!

Vilken härlig helg det har varit...mysig och spontan och ja bara skitbra!
Andréa dök upp efter jobb...sen förflyttade vi oss till NL där vi blev upphämtade av två lik...dvs Linkan och Fille bakis som jag vet inte vad...eller bakis är nog fel ord för dom va fortfarande fulla...sen upp och kolla på innebandy...spännande match...Palmstaden vann ju som tur va tillslut!

Efter matchen stack vi hem till NL och käkade pizza...det blev då ganska snabbt bestämt att vi skulle festa till det lite även denna lördag...så snabbt som attan fick vi dra hem och fixa tills oss lite...sen blev det rödvin, singstar och sanning eller konsekvens för hela slanten haha...mycket roligt :)
Hamnde på Uppenbar....härligt folk...lyckad kväll! Inte riktigt vad jag hade räknat med men absolut väldigt trevligt!

Söndagen spenderades i sängen så länge det bara gick...men vid kvart i fyra fick jag ju asa mig upp för då skulle vi ut till Idala och underhålla...dvs sjunga lite! Fick pratat lite med mitt hjärta Hannah...höra om alla hennes bravader som jag missade i fredags :)
Har nog aldrig somnat så snabbt som jag gjorde när jag kom hem...hann inte ens lägga mig på kudden kändes det som!

Nä nu kommer snart me love Schyllertatösen :) ska gå och laga lite mat tror jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0