Man undrar ju...

...om man inte är helt okej ibland alltså. Imorse när jag vaknade av att det skakade så trodde jag självklart att jag drömde...men jag va tvungen att gå upp och kolla om det stormade eller nått men nä...så tillbaka till sängen för ett par minuters värdefull sömn till...kunde dock inte sluta tänka på om det bara var som jag hade inbillat mig...då skulle det varit skönt med någon som låg bredvid en som kunde intyga att jag inte var galen...gärna bara för att sen lägga armen om en...

Har förövrigt idag inte gjort något alls känns det som...för att sitta i telefonen och lyssna är ju inte så himla roligt...hade varit roligare att få ta lite prover och sånt...men nä...alla praktiker kan ju inte va lika roligt...lär ju mig en massa ändå...hoppas jag!

Nä men om jag skulle göra något vettigt...

Kommentarer
Postat av: Carrro

ohhh ja HELGEN va skitkul!!!!! Drar till malmö nu på tors. orkar nte va hemma,.men vi ses på söndag hos Jessi!=)Ha en toppen helg Love, och frotsätt skriv de e juh överkul att läsa! ÄLSKAR DIG!

2008-12-17 @ 02:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0