Need focus...

It's like a fairytale...eller inte :P

Idag börjar jag om från (nästan) noll igen...ska komma igång satan med träningen och allt nu igen...försöka va lika duktig som förra året...dvs många vita helger framöver och en massa broccoli och kål! Vi får väl se om jag pallar som förra gången...har en vecka som jag får lov att synda dock...blir svårt att inte göra det på skidresan med all sprit :P

Börjar närma sig nu...ska bara köpa termobyxor och lite sånt som man kan behöva! Längtar :)
Hoppas bara på noll brutna ben...eftersom jag aldrig stått på ett par skidor förr så hmm får vi väl se...
Det lär nog bli jäkligt ball iaf :P

Kanske planera lite nyårsmeny ikväll...Andréa alias gullegump (haha det trodde du jag skulle glömma va)...ringer väl snart....



Vissa vågar mer än andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0