Nu närmar det sig...

Imorron är det siktet inställt på en massa mys...ledigheten börjar 15.30 när jag lämnar Trelleborgs lasarett och beger mig hem till mamma och pappa! Ska sova där så vi får hela julafton tillsammans....härligt!

Igår va den mysigaste söndagen på länge...massa snack och trevligheter...Jessica bjöd på en massa gott! Så roligt att bara sitta och snacka och att det inte är som vanligt att vi festar...detta va verkligen helt perfekt! Alla va dock ganska låga i början...bakis och jävliga....men sen kom vi igång efter lite ost och kakor!

Idag va sista dagen i skolan för detta året...lite lagom sådär med bara ett par timmar...hem och somnade i soffan...hmm jag som skulle komma igång och tvätta tidigt idag...bara för det fick jag skita i att följa med Andréa på handbollen...typiskt!

25:e hägrar...Katarina väntar i skåpet :)



Kommentarer
Postat av: Bosse

Se! Det va ett bra köp trots allt :)

2008-12-22 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0