På praktiken...

...sitter här och väntar på att telefonen ska börja ringa. Hela morgonen har varit ganska kaotisk...bara en sjuksköterska och jag...trots att det är fredag och snart jul...håll er friska för tusan!

Kalas idag hos fastern...mysigt...vi träffas ju inte så himla ofta alla kusinerna. Nja jag och Johan träffas ju då och då på dansgolvet i och för sig haha...
Mysa lite med mitt lilla kusinbarn...oh han är så gullig...

Så himla konstigt...varför får jag fortfarande den där känlan i magen...vill gärna att den ska försvinna nu.
Man kan ju inte sakna något som aldrig har funnits...eller?

Jaha back to work!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jadu Feffe... Känslan, hur förklarar man den? Och hur kan det komma sig att den bara kommer?? Underligt, underligt... mycket underligt! LOVE<3

2008-12-19 @ 18:37:20
Postat av: ALLA VI

du den där känslan.. jag läste en blogg häromdagen.. oh my god vad jag tänkte på diG! ringer morgon :) vi saknar dig!!!!!!!!!!!!!!! jättefuckingmycket!! PUSS

2008-12-20 @ 00:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0