Sämst i världen...

...ja det kan man lugnt säga att jag är...på att säga nej...jag är så jäkla lättövertalad. Igår hade jag bestämt mig för att det skulle bli en lugn kväll...lite film och mys och sånt...men vid fem-tiden började smsen trilla in. Linkan hade tydligen redan bestämt att jag skulle defintivt inte ligga hemma i soffan och sega mig...och efter en hel del övertalning så fick jag ju ge mig. På med danseskorna...

Så det blev fest hos Bosse igår...många trevliga ansikten som dök upp :)
Helt okej kväll...en hel del trakassarier...haha...hur kan man bli rädd för NL liksom?
Sen slutade det med att vi traskade hem till mig...jag, Andréa, Fille och Linkan...käkade lite toast...Andréa satt upp och somnade med mackan i näven...sen invaderades min bäddsoffa och säng...
Lite film nu på morgonen...trevligt :)

Snart bär det av till Klagstorp där det bjuds på kalas :)
Jessica fyller hela 22 år (eller gjorde i förra veckan)...din gamla tant :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0