Tråkmåns...

...jag vet. Hela skidgänget drog till Tyskland inatt för att handla sprit men jag bestämd mig för att inte följa med...haha sen tjatade dom ihjäl mig men icke...pappa erbjöd mig gratis dricka istället så då får jag ju vara lite ekonomisk och stanna hemma...även om det hade varit väääldigt roligt att följa med!

Men istället fick jag låång sovmorgon idag...vilket var väldigt behövligt (undrar om det är ett ord haha)...har fxat och hållt på hela dagen...städat och rensat och sånt kul och nu ska jag försöka skriva klart min uppgift som ska vara klar på måndag...

Fick gosat en hel del med mitt lilla kusinbarn igår...han är ju bara så gullig. Och vilka fina föräldrar Johan och Ida är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0