Tröttast ever...

Har varit världens längsta dag idag...först ställde jag klockan en timme för tidigt så typiskt...så när jag väl skulle gå upp va jag skittrött...praktik hela dagen där det inte hände särskilt mycket...direkt till kören och sjunga lite och sen hem...höll på att dö av hunger och trött som en annan nittioåring är man nu! Stackars Hannah som fick stå ut med mitt dåliga humör på vägen hem...jag va nog inte alltför trevligt! Men blodsockert va väl nere vid knäna så kanske inte så konstigt!

Igår hade jag myskväll med min moster! Hon hittade mig sovandes på mormor och morfars soffa när hon kom hem...bakis då somnar man var som helst...och släpade upp mig för att ge mig lite middag...sen stack vi och hyrde film! Såg Brudens Bäste Man...kärlekskomedi...jättebra...förutsägbar men skitbra låtar...och shit va sexigt det är med killar i bara pyjamasbyxor...sen såg vi Another Cinderella Story...jag hade ju då ganska höga förväntningar eftersom A Cinderella Story (ettan) är en jättegullig film...har nog sett den typ 100 gånger...lite färre än En värsting till syster 1 o 2 :P Men den va så jäkla dålig...har nog inte sett en så dålig film på länge...vi skrattade så vi grät för att den va så hemsk...usch se den inte! Ja en mysig kväll med moster blev det iaf! Haha Katta funderade...."Man vet inte vad man saknar förrän båset är tomt"...ja så va det med det!

Nu ska jag snart sova..ohhh sängen ser så lockande ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0