I like it, I like it alot...

"You should let me love you
Let me be the one to
Give you everything you want and need
Baby, good love and protection
Make me your selection
Show you the way love's supposed to be
Baby, you should let me love you, love you, love you
Love you..."
Riktigt gammal goding...

Idag har jag varit så duktigt så jag har fixat nästan alla mina julklappar...bara två kvar sen är jag helt klar och det är bara den 4 december idag...jag är riktigt nöjd!

Fick sluta tidigt från praktiken idag...skönt...hann städa innan Cecil kom hem och vi svängde ner på stan en runda och tog en snabb fika...sen hämtade jag min nyårsklännig hos henne...ahh va fin den va :) Så nu har jag något att ha på mig också när det blir fest hos NL på nyårsafton :)
Va hemma hos Andréa en snabbis också!

Nu telefon med min favorit från Kristianstad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0