Efter många om och men...

Ja efter att ha diskuterat med mina vänner igår så kom jag fram till att självklart måste även jag skaffa en blogg...alla andra har ju det...eller nästan alla iaf :) Så alltså blev det så...

Kvällen igår va den bästa på länge...vi va hemma hos mig...Andréa, Cecil, Carro och Hannah. Drack glögg, åt lussebullar som jag faktiskt varit så duktig och bakat, och pepparkakor och en massa annat gott! Blev väääldigt mycket snack...som alltid när vi träffas. Har ju så mycket som måste diskuteras och analyseras :) Tiden fullkomligt flög iväg! Har funderat på det och tycker definitivt att vi borde göra det till en tradition...första advents glöggen :)

Ikväll blir det förfest hos Cecil...massa trevliga brudar och ett par killar från Malmö som Cecil fixade från sitt "stall" haha! Nämen det ska väl bli kul...sen blir det som vanligt utgång! Dock osäkert var det blir idag...kanske inte det vanliga...! Får se vad kvällen har för överraskningar idag...

Nä får väl gå och fixa till mig...hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0