090428

Förmiddag snart eftermiddag och fortfarande har jag inte fått ett skit gjort...
Va i skolan en och en halv timme sen skulle vi sätta oss med uppsatsen och fixa lite men självklart skulle datorerna i skolan hålla på att fula sig hela tiden så vi gav upp och slutade för dagen...
Lånade mosters bil till skolan idag...så nice det va att slippa bussen...usch jag vet det är inte alls miljövänligt att köra när jag kunde åkt bussen men idag va det bara sååå skönt! 

Ska skriva lite på uppsatsen sen ska jag ner en sväng i stan och sen ska jag träffa Andréa...en hel evighet sen vi bara umgicks...usch va dåliga vi är! Kanske blir en film eller bara lite tv...vi får se...haha nu när jag skrev det med tv försvann bilden på alla mina kanaler...har kollat alla sladdar men den kommer inte tillbaka...dock så började min dvd funka igen...sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0