Älskade fina lilla du

Jag har absolut inget roligt att berätta...för jag har inte gjort något kul alls idag...
Jobbat!
Tvättar!
Lillebror kom precis med den fjärde boken i Twilightserien så jag ska bara laga mat sen ska jag kasta mig in i deras värld igen...love it!
Fick reda på att jag fått löneförhöjning idag...trevligt :)
Ska göra kycklingkorvstroganoff mums!

Påsk till helgen...blir nog lite mys hos mamma och pappa på fredag...saknar min familj...mest min lilla hund! Vill mysa och pussa på henne och lukta på henne...för hon luktar så himla gott...inte alls äcklig hund bara goa Alice! Kanske kommer Linda och Lova också så får jag busa lite med Lova!
Meeen det är ju ett par dagar tills dess!
Nä kanske ska laga lite middag nu....


Kan man va sötare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0