Bara en massa härligheter...

Dagen bjöd på en massa trevligheter här i Stockholm...
Vi tog oss till Kungsholmen vid halv tolv-tiden för att möta upp Kattas gudson och hans föräldrar för lunch vid vattnet! För mig som älskar att fika va ju detta en dröm...helt underbart väder...varmt och härligt...supergod lunch och chai :)
Världens sötaste unge dessutom!
 Jag och Nicholas...han tyckte jag va så hemskt rolig haha
Efter lunchen drog vi ut till Barkaby...outlet...det härliga vädret höll ju i sig så vi njöt av solen medan vi strosade in och ut ur affärerna...shoppade lite och fikade en runda på Wayne´s!
Hur trevlig dag som helst...men oj va moster och jag va trötta när vi kom hem...fotsulorna värkte och vi ville mest bara slänga oss i soffan (som btw även är min säng)....men vi fick snällt gå ner till Hemköp och handla lite mat...som blev supergott...pasta med pastasås mums!
Och sen blev det såklart modevisning med alla outfits som vi köpt...haha trevligt va det! Vi är allt som allt mycket nöjda...imorron ska vi bli lite kulturella och gå på Nationalmuseet och sen ska vi (om det fina vädert håller i sig) sticka till Djurgården och promenera lite där! Och så klart ska vi kolla på slottet...:)

Dagens inköp...en t-shirt, två par skor och ett par vita linnebyxor!
Jag är väldigt nöjd och väldigt många pengar fattigare men va gör det...spara kan jag göra när jag börjar jobba och ändå ska bli tråkig och gammal :P
Nu ska jag och moster fortsätta mysa i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0