Det är så här det är...

Sover dåligt....inatt vaknade jag ungefär 10 gånger...känns som om huvudet är fullt med snor bihålor och allt (usch det där låter ju räligt men det är sant) och en massa konstiga drömmar...undrar om man drömmer mer när man är sjuk eller om det bara är för att jag aldrig kommer ner i djupsömnen och vaknar mellan varje ny sömncirkel...kanske...
Dessutom är det någon som infinner sig i drömmarna varje gång....och jag som försöker att inte tänka alls på den personen...jag gör det ju nästan aldrig ändå så dyker den upp i drömmarna....haha...konstigt!

Fick världens sötaste present av min lillebror nu i veckan...en försenad födelsedagspresent....den nya DKNY parfymen...han är klockren ibland...min favoritdoft är DKNY be delicious och så köpte han DKNY be delicious fresh blossom....luktar helt underbar! Helt klart en sommardoft som kommer bli min favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0