Det lider mot sitt slut...

Jag vet inte hur jag med med ett tillräckligt bra ord ska kunna beskriva denna dag...den har liksom varit skiiiitbra!
Jag har sett allt det där som man ska se i Stockholm...bland annat slottet, Grand hotell och Nationalmuseet!
Dagen började dock lite kaotiskt...när vi hoppade av vid Slussen kom moster på att hon hade glömt sitt visa-kort hemma...haha tur jag hade lite pengar kvar på mit kort :)
Sen efter en promenad ner till slottet i det fina vädret fortsatte vi till Nationalmuseet där vi gick in och kollade på en massa fina tavlor...yes nu har jag sett en Rembrandt, Renoir, Zorn, Roslin mf!
Sen promenerade vi genom Kungsträdgården...där det va helt sjukt mycket folk...
Bort mot NK där vi mötte upp A och N  för lunch!

Efter lunchen gick vi längs Strandvägen...oj där va verkligen härligt...
Flådiga bilar...vräkiga båtar och en maaassa folk!
Sen kom vi fram till Djurgården där det blev ännu mer promenerande upp till Rosendals café...väldigt mysigt...
Promenerade hem förbi Skansen och Gröna Lund...luktad härligt nöjesfält!
Sen blev det hem till A för att käka indiskt!
Helt underbar dag...jag vill inte alls flyga hem imorron...
Att vi har haft så sjukt fint väder har ju inte gjort det sämre heller...jag har verkligen fått se Stockholm från dess bästa sida!
Bättre födelsedagspresent än så här hade jag nog inte kunnat önska mig :)
Tack världens bästa moster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0