En massa firande!

Igår fyllde jag 22 år!
Firandet började redan i lördags då jag, Carro och Johanna samlades hemma hos Carro för förfest och sen utgång! Eftersom jag och Carro fyller år på samma dag brukar det bli så att vi fira på ett eller annat sätt...vi har ju haft kalas och fester tillsammans sen vi va 6 år så...
Minttun åkte fram och sen va det raka spåret mot dimman...
Riktigt roligt va det iaf!
Blev Uppenbar....himla mycket folk men fy va roligt jag hade...träffade många jag inte sett på väääldigt länge...och vissa träffade jag inte alls tyvärr!
Väldigt oplanerat så hamnade jag och några andra hos Malin och Robin på småtimmarna...käkade lite rostemackor sen blev det hem till sängen!

Söndagsmorgonen började iiinte så himla roligt...lite bakis va jag men inte som vanligt som tur va...men när jag öppnar kylskåpsdörren så har salladen vissnat, dött och försvunnit till grönsakshimlen...så då fick jag dra på mig mjukis och springa ner till ica...inte jättekul att göra det första man gör på morgonen...men jag va ju tvungen att ha sallad till kalaset...
På väg hem ringer telefonen...lillebror va sjukt nog den första som grattade mig...eftersom han befann sig i Tyskland så kunde han inte komma på kalaset men det tog han igen genom att faktiskt komma ihåg att ringa!
Sen va det bara att sätta igång med mat och städning och allt annat...
Familjen dök upp klockan sex....
Fick en massa fina presenter...så nu ska jag byta ut allt i köket :) Gardiner, mattan, krukor...rubbet!
Stockholmsresa av moster...det ser jag verkligen fram mot!
Kvällen slutade hemma i lillebrors säng...vi roterade runt lite så moster stannade i min lägenhet och jag följde med mamma och pappa hem...mysigt...såg Twiligt tills jag somnade! Härliga drömmar :)

Vaknade imorse...konstig känsla att inte vara ensam...
Myror hade invaderat min mjukisbyxor som jag lagt på golvet...haha usch...
Gick en härlig runda med hunden nu på morgonen....oh så skönt det va..och varmt är det också!

Tack för alla sms och telefonsamtal på min födelsedag :)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0