Födelsedagar o annat!

Vilken minst sagt härlig, oväntad vecka det har varit...
Vädret har varit sjukt underbart....premiär solning på balkongen...man får dock akta sig för denna förrädiska vårsol det är väldigt lätt att bränna sig...ozonlagret är ju inte det tjockaste heller!
Blev ingen GA med Hannah i onsdags den stackaren hade huvudvärk och mådde inte alls bra...usch och fy! Så då fick jag snällt kolla på det själv...

I torsdags kvalade lillebror och handbollskillarna till div 2 så då bar det av till Ystad för att kolla...jag och Andréa, trogna supportrar (har sett en kvalmatch haha)...och eftersom dom spelade lika och vann förra matchen betydde det att dom gick upp i tvåan! FIRA! Jodå...hem till Julius vars föräldrar var i Thailand och drack lite öl! Lagom lulliga gick jag och Andréa hem i natten :) Tur jag inte började jobba förrän halv två dagen efter :P
Fick även firat Andréa lite också för hon fyllde ju faktiskt år igår GRATTIS!

Nu så bär det av för att träna så att jag med gott samvete kan hälla i mig en massa kalorier ikväll när vi ska hem till Malin på födelsedags/inflyttningsfest! Ikväll ska jag ut :)
Tyvärr är det nog en del som ska in till Malmö men det pallar jag inte....vill hålla mig hemma i hålan!
Förhoppningsvis vinner IFK sin match i eftermiddag så då blir det ett jäkla firande med bror och co också!
Ska försöka övertala Andréa att stanna och inte åka till Malmö...men vi får väl se!
Nä springa lite nu får det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0