"God Damn You're Beautiful"

Nu har jag fått prata av mig en massa med en av dom finaste jag har...
Hannah fick sig en släng av min småstadsångest....tur att hon känner likadant :)
Nu känns det inte lika jobbigt längre...jag måste ju faktiskt inte va här...imorron ska jag till Malmö...
Dessutom ska jag framöver bara umgås med en massa som jag tycker om väldigt mycket och det väger ju faktiskt upp!
Det är ju vad man gör det till....och jag brukar kunna ha rätt roligt ändå :P

Jag skrev ju för inte så längesen att jag är lycklig....och jag får väl påminna mig själv att jag faktiskt har det väldigt bra...även om det ibland känns som att det saknas något...ett gött DB hade varit nice (hahaha) men samtidigt inte särskilt tillfredställande jag vill ju ha något mer...men det verkar som om jag alltid gör något fel...eller jag vet inte...
Annika visade bilder från när hon va ute och jobbade på kryssning när hon va yngre...JAG VILL!
En termin till och lite jobb, ett år eller så, sen vill jag iväg...synd bara att det känns som en evighet...äsch ett år går snabbt...snart ett helt år sedan Fille tog studenten tex...hmm varför kom jag att tänka på det...kanske va en av dom där kvällarna som bara va bra, någon valsade in och stannade kvar...Tunisien...annat som va bra men som slutade dåligt...ja det fanns mycket bra för ett år sen...eller snarare för en sommar sen!
Hoppas jag säger samma sak om ett år...att mycket kul hände för ett år sen...
Nä nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0