God damn!

Hade den härligaste, mysigaste tjejigaste kvällen på länge i fredags...
Vi intog A9 kl 19...åt jättegott och drack en massa gott! Grattis till oss...vilken perfekt födelsedagspresent att ge sig själv :)
Skrattade och snackade så att det sprutade ur öronen...
Senare på kvällen kom lillebror och min andra "lillebror" med resterande vänner...kul att träffa dom!
Hannah och jag hade djupa samtal på vägen hem haha...och vilket sms jag fick iväg där senare det va klockrent gällande oss två! Andra som jag hade skickat va inte lika klockrena....ångest ja....haha men lite roligt ändå!

Trodde jag skulle få sova ensam men ack nä...mitt i natten (snarare morgon) ringde lillebror (som jag btw hade skickat hem i bil tidigare på natten) och sa att han skulle sova hos mig...så jag bäddade i bäddsoffan och sen sov jag som en stock...vaknade med världens förkylning och ont i halsen så där rök alla planer på träning...cyklade hem till mamma och pappa istället och la mig i soffan och där stannade jag hela dagen!
Usch bara en massa hosta och skit!
Så lördagenkvällen blev inte bättre än två filmer hemma i soffan istället för fest som det skulle varit...
Dessutom somnade jag ifrån någon...väldigt tråkigt!

Måste bara säga att låten "God damn you're beautiful" med Chester See är sjukt bra!

Nu ska jag bli friskt.....nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0