Helt off!

Idag har inte varit någon bra dag....hittills!
Vi kom inte alls igång med uppsatsen...fick inte till det där flytet i skrivandet som vi brukar ha och då blir det bara frustrerande...fick ändå skrivit en del men det kändes inte som vanligt så vi brött upp redan kl 13!
Hem och la mig i soffan...Hänt Bild hade kommit med posten...like it a lot haha skvallertant jag vet!
Men jag gillar att läsa om kändisarna och vad dom har för sig...kolla vilka kläder dom har på sig och vem som dejtar vem och sånt...händer inget spännande i ens eget liv så får man ju leva på andras!

Nu ska jag beställa kläder från H&M...skitfina tubtoppar och en jättesöt kjol :)
Sen ska Hannah och jag köra och handla...lite grillgrejor till imorron...
Hoppas det händer något spännande oväntat imorron :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0