Lite förnyelse idag!

Idag blev det frukost framför datorn...
Fick ställa klockan för att vara säker på att vakna...ska iväg och klippa mig om en halvtimme...
Ser ut att bli lika fint väder idag som förra veckan....oh då kanske jag o Boel kan sitta på uteserveringen idag när vi ska fika :)

Har varit flitig och jobbat både fredag och söndag kväll! Vääälidgt långa kvällar...tiden stod iprincip still...
Lördagen däremot så blev det ju fest...jättetrevligt!
Och vilken lägenhet...lite avundsjuk måste jag säga att jag blev...precis så som jag hade velat ha det! Högt i tak och stora fönster...
Fast min är bra precis som den är (fast lite nytt kakel hade inte suttit fel)!

Nä nu måste jag verkligen klä på mig....bråttom bråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0