Påskhelg påbörjad!

Dagen började med en trevlig sovmorgon...låg och drog mig lääänge imorse...
Sen analyserade jag lite till c-uppsatsen så att jag kände att jag hade gjort något vettigt :P
Fick läst ett par kapitel i "Så länge vi båda andas" innan jag drog till moster och hämtade bilen...
Idag va uppdraget att handla till kalaset på söndag!
Fick påskpresent av mormor i form av pengar som gick till fina blommor som ska pryda min fina balkong!
Så imorgon ska jag plantera blommor :)

Det va sjukt mycket folk ute och handlade...mest gamla men ändå...fick ju slå sig fram med kundvagnen iprincip!
Sen körde jag hem till mamma och pappa för att lämna bilen till lillebror som skulle köra moster till Malmö...fick följa med honom dit så han skulle slippa köra själv!
Sen lite mys med familjen...sitter här i mamma och pappas soffa...
Har en liten gullig 1,5 åring som springer runt här och tycker det är sjukt kul att trycka på tangenterna på min dator haha...

Hade blivit ett roligt inlägg...

Fredag imorron...då blir det ännu mer familj...PÅSKMYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0