Räknar timmarna!

Nu är det bara elva timmar kvar tills flyget går från Sturup och vi är på väg mot huvudstaden!
Har fortfarande inte packat eller gjort någonting fast jag var alldeles speedad igår!
Hannah den vana resenären lånade snällt ut sin resväska till mig igår så nu har jag iaf något att packa i...sen vad som ska fylla väskan det vet jag inte än...ibland önskar man ju att där va en massa nytt i garderoben...fast efter denna helgen så kanske där kommer bli en del nytt...hoppas på det :)

Min förkylning känns dessutom mycket bättre idag...jag har efter många om och men gett efter för näsdropparna...hatar verkligen att ta skiten för jag blir beroende så lätt men jag kan ju inte se ut som Lotta på bråkmakargatan (röd under näsan) hela tiden...så nu kan jag andas utan problem iaf :)

Nä nu ska vi sätta igång att skriva på uppsatsen...återkommer ikväll när vi kommit fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0