Så va det tillbaka till vardagen igen...

Nu är det full fart som gäller...
Idag började det riktiga arbetet med examensuppsatsen!
Skriva, skriva, skriva!
Känns faktiskt skönt att komma igång...för då vet man att sommarlovet närmar sig...även om det inte blir mycket till semester men ändå!

Hade värsta drömmen inatt....var jagad av en vampyr...kändes som Edward...men det va inte den där hemska känslan av att vara jagad mer att han inte kunde få tag i mig men att jag så gärna ville att han skulle få tag i mig men jag kunde inte stanna...jobbigt!
Verkligen toklängtar till den andra filmen kommer ut...

Mitt kök blev underbart btw...
Svart, vitt och silver!
Nu ska jag bara bjuda hem så att jag kan visa upp det :P

Kort vecka...längtar till fredag...njuta och umgås med alla flickorna på A9!
Nästa vecka blir ännu kortare...för då flyger jag till Stockholm på torsdag....wiie!
Ska bli himla roligt...tydligen har moster redan planerat en massa skoj...outlet blandannat och grekisk resturang!
Ska försöka hitta ett par riktiga killer skor till lillebrors student eller kanske en klänning....får se!
Nä nu får det nog bli lunch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men du Love, du får ikke sa pikke glömma ge mig böckerna 3 & 4 imorgon... Boeroende beroende... ;) Ditt kök ser säkert helt underbart ut och jag ska komma och titta =) kanske redan imorgon?? Pusss

2009-04-14 @ 15:49:53
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-04-14 @ 15:59:21
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0