Småstad...or not!

Jag gillar staden där jag bor men vilken ångest när jag kom hem...
Alla människor i Stockholm va lite överväldigande men usch va här är lite människor!
Dessutom är alla så välklädda där...här går alla i mjukis...eller inte alla men ja...inte för att jag inte gillar mjukis men ha det hemma hur jobbigt är det att ta på ett par jeans?
Dessutom finns här inte mycket som lockar....inget nytt....ingen ny...
I Stockholm finns det bara nytt och nya människor...där kan du antagligen aldrig gå ut utan att träffa någon du inte känner...här går du ut och träffar alla du känner...kan va kul och charmigt men rätt tråkigt i längden...
Nu måste jag kila men återkommer senare med kanske ännu mer ångest haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0