Take my breath away

Idag blev det inte så jättemycket skrivande på uppsatsen...bara två och en halv timme...
Jäkla svårt att göra något när allt material inte kommit in än...frustrerande!

Lite rastlöshet uppfattades i bakhuvudet sådär snabbt med hela dagen framför mig...men som tur va så fanns Cecil och Sandra på plats nere på bönorna så det blev en snabb fika med dom och en runda i ett par affärer innan jag träffade Johanna för ännu en fika (dock drack jag bara på båda...Ramlösa och iste...inget syndande här inte)!
Sen eftersom jag dom sista dagarna varit så himla hurtig fick jag ju hålla ångan uppe och cykla bort och ställa mig på löpbandet...blev 40 minuter där och sen en stund på cykeln också! Riktigt fint!

Idag fyller min partner och kompanjon varje onsdag 23 år...ja älsklings Hannah hoppas du haft en riktigt mysig födelsedag! Grattis love!

Jag är ledig imorron hihi...hoppas det blir fint väder för isf blir det en runda ut till mamma och pappa för att besöka solstolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0