Tur eller?

Jag klarade den, jag klarade den, jag klarade den :)
Hämtade tentan innan idag...gött...klarade den med lite marginal dessutom!
Trodde jag faktiskt inte...fast det är som jag hörde eller kanske läste någonstans att ofta fokuserar man på det man inte kan och tänker inte på hur mycket man faktiskt kan...ska kanske tänka så i fortsättningen!
Nu är det bara uppsatsen som ska bli klar och godkänd också...fast det verkar som vi är på rätt väg iaf :)

Ibland leker livet verkligen...om man bortser från min megaförkylning så är allt faktiskt ganska bra...
Åker till Stockholm på torsdag och har en del pengar sparade...shooooppa!
Sen är det Valborg och förhoppningsvis blir det ett besök i Lund då...finns ju någon jag gärna träffar där :)
Nä jag ska verkligen inte klaga för det finns människor som verkligen har problem och egentligen har jag inga stora problem...typ det enda jag skulle önska är väl att slippa va singel och ha lite mer pengar att röra mig med...men det kan jag trots allt leva med...för det är ju ganska kul att va singel ibland och pengar har jag ju fast inte i överflöd...ja man ska väl vara glad för vad man har helt enkelt!
Nu fick jag en sån där känsla av att jag borde berätta för alla (familj, vänner...bekanta) hur mycket jag tycker om dom för att dom gör mitt liv så fantastiskt!
JAG TYCKER HIMLA MYCKET OM ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0