Uppryckning tack!

Såhär tidigt vet jag inte om jag någonsin bloggat...
Men jag har ju varit uppe en timme nu och har ändå inget för mig...
Ska snart till skolan...idag får vi reda på den sjukt stora tentan vi skrev för mer än tre veckor sen...att det ska ta så jäkla lång tid att få tillbaka den är ju helt sjukt...och dessutom ska man sitta där på genomgången och ha ångest för att man inte klarade den bara för att dom inte lägger ut resultatet dagen innan...tack så mycket liksom!

Kan berätta att det är inte särskilt roligt att sminka sig och fixa hår och sånt när man helst av allt bara vill ligga kvar i sängen och stanna där hela dagen....usch...va som Cecil sa igår "Ja man ser ju direkt när någon är förkyld, näsan svullnar också blir man alldeles röd under"
Så känner jag mig verkligen....ingen vacker syn....

Nä nu får jag väl gå ut och hämta min väldigt goda frukost....havregrynsgröt...blä...men eftersom jag inte smakar något kan jag lika bra vara ekonomisk och spara på pålägget!

Kommentarer
Postat av: Hanzi

men vännen min... Inte brau du e nedstämd... Hoppas du blir frisk snart, du ska ju åka till storstaden och shoppa massa fiiina saker ju =) Ses kanske imorgon.. Love you!

2009-04-21 @ 13:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0