Bittersweet memories...

Bara tre timmar kvar :)

Ingen att vinka av...
Pappa får bli den som får kramen och pussen när han lämnat oss på Sturup!

Idag firar bror 50 dagar till studenten....tänk att han snart står på trappan där jag själv stod för tre år sen....en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv! Bitteljuv verkligen...inte många som jag har kontakt med idag som jag gick i samma klass som i tre år...alla flyttade åt olika håll och sen va det slut...det konstiga är att personer som jag inte pratade jättemycket med då är dom som jag pratar mer med idag haha så konstigt!
Och nu tre år efter min egen student ska jag snart kasta mig ut i arbetslivet...det trodde jag nog inte när jag stod där och sjöng och jublade...då var framtiden väldigt osäker...nu är den utstakad och klar....eller kanske inte klar för man vet ju aldrig var man hamnar....jag kanske hittar en rik man när jag är ute och kryssar...fet chans men ändå drömma får man ju!
Sjukt kul det hade varit att träffa klassen...undrar va alla har för sig nuförtiden...dom flesta pluggar såklart vi gick ju inte NV för inget...men ja det hade varit kul att se vart allas liv är påväg...
Mitt är förtillfället på väg till huvudstaden :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0