Älska Mer!

Ibland måste man bara berömma sig själv lite! Har precis gjort köttbullar...för första gången! Dom blev väldigt goda...väldigt väldigt...så väldigt goda att jag åt så många att nu har jag ont i magen!
Kom på att jag faktiskt tycker det är ganska roligt att laga mat...även om det inte lyckas alla gånger!
Hade varit kul om man hade haft någon att laga till ibland...och då menar jag nödvändigtvis inte en kille...bara mysigt att ha någon att snacka med när man står där i köket!

Såg på MER-reklamen innan...den nya...eller jag vet inte om den är ny men jag har inte sett den innan iaf!
Så söt..."våga var den första att skicka puss"...älska mera!
Ja ibland måste man våga för att vinna....
Får ju en att tänka...men nä det är inte lönt!

Var och åt glass med Boel innan...mysigt...och hennes syster och systerdotter och två andra!
Sen stack hon och jag hem till mig och bara tjattrade :)
Konstigt men vissa personer bara tycker man om väldigt mycket även om man träffas väldigt sällan!

Imorron ska jag jobba....usch känner inte för att gå upp så tidigt...men ska trots allt bli kul att jobba för ngn rolig kanske är där...ska lägga in en stöt imorron haha...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0