090810

En helt vanlig dag...
Ja...vad ska jag säga...jobb...va med Ricard idag...retades lika mycket som vanligt...gör dagen lite roligare när man får skoja lite :)

Håller på att tvätta...inte särskilt kul...fy va mycket tvätt jag hade...har inte riktigt kommit underfund med hur allt ska få plats i torkrummet men det blir till att klura ut om en timme när nästa maskin är klar!

Imorron är jag ledig...hoppas på fint väder så klart...då blir det nog stranden med Cecil...får se vad som händer...ska försöka träna också...har blivit så himla dålig på sistone...usch...det märks...vil helst inte tänka på det dock!
Pga av det dåliga samvetet blir det idag kyckling med sallad och svamp!

Nu ska jag bädda rent i sängen!
Efter att Martha Stewart har slutat haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0