Ännu en helg förbi

Varför i hela fridens namn ska tiden gå så snabbt...man längtar men sen när det är över så känns det bara som att det gick för snabbt...yes lite söndagsånggest här..tur man är ledig imorron också :)

I fredags blev det förfest hemma hos Andréa...twister- och piggelinshotar en riktig höjdare :)
Efter förfesten drog jag och Benny ner till A9 där vi tog upp Robin på vägen...och väl där träffade vi Sabina och Ida...trevligt :)
Sen blev det givetvis utgång...helt okej...förutom sjukt ont i fötterna så va det en riktigt rolig kväll...avslutning utanför KT :)

Pappa ringde och väckte mig tio över elva...bakis som en örn fick man snällt masa sig upp för att gå på kalas...lillkillen skulle ju fylla ett och det bjöds på bullar och sånt...va nog inte det trevligaste sällskapet...men jag kom iaf dit som vissa andra inte gjorde (bror)!
Låg mest bara i soffan och sen blev det hem till sängen för tre timmars sömn innan det va dags att fixa sig igen för ännu en partykväll...
Följde med lillebror till Julius...trevligt...lite segt när man inte har sina flickor med sig dock...men det ordnade sig eftersom jag och Joel stack inom Ida där Sabina och Cecil va innan vi alla gick ner till Kristall och stod i en skittråkig kö innan vi kom in...va inte världens roligaste...mycket folk...
Vägen hem kändes som flera mil när jag och Cecil skulle bege oss hem...sjuuukt ont i fötterna hade vi båda två...klackar är snyggt men aj va dom kan misshandla ens fötter!
Somnade direkt när huvudet träffade kudden...tyvärr...

Söndag, så då blir det snart till att bege sig hem till mamma och pappa...PS3 och söndagstv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0