Änsålänge bara bra...

Nyss hemkommen från en runda i stan med Cecil, Sabina och Hannah (Micke va också med en stund)!
Hittade en klänning på H&M som va jättefin...kommer säkert till användning på lördag ;)
Jag och Cecil höll på att gå under av hunger innan dom andra kom så vi kilade bort till Sushi baren och tog bord medans dom andra doppade in...sen käkade vi goood mat! Va inte så förtjust i sushi innan men nu börjar jag gilla det...dock tyckte jag att Mickes idé om Kinabuffén verkade änu smarrigare så han och jag får väl ta oss dit någon dag eftersom Cecil inte gillar kinamat :)

Va nere och kollade på färg till min schablon...dyyyrt! Fick ringa pappa och fråga om inte han kunde fixa det billigare och tack och lov så kunde han det...hade blivit lite overprize för min annars så billiga idé istället för en tavla!

Hanns med en kaffe också innan vi splittrades åt olika håll...
Så nu ska jag nog minnsann sätta in lite foto och sen ska det lagas lasagne...
Riktigt härlig dag hittintills....kan bara blir bättre eller....but how?
Jag vet så klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0