Avis...nädå ;)

Blev en runda hem till ms Schyllert nu ikväll för en titt på hennes nya lägenhet....fiiiin eller? Den va riktigt nice :)
Man blir ju inte lite sugen på att själv ha en tvåa...skönt att ha ett sovrum liksom!
Jesica kom också dit...trevligt värre :)
Sen kollade vi på fotboll och snackade en massa :)
Och nu sitter jag här igen...tänkte mig bara en snabbis innan jag hoppar in i duschen...
Fast varför stressa jag har ju sovmorgon imorron...kan sitta här hela natten ju....nä...men är lite för pigg för att gå och lägga mig...råkade ju somna en timme innan...stupid...men himla svårt när ögonen bara inte vill va öppna!

Undrar vilka mardrömmar det blir inatt...är ju van nu så man kanske inte ska kalla det mardrömmar längre...
Ska nog tänka lite på dig...
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0