Back to reality...

...sista ledig dagen...naaaaj...vill inte börja skolan igen...nu ska man tillbaka till att varje dag vara på topp...sitt bästa jag vareviga dag...men jag ska kasta mig in i sista terminen och bara köra...

Nu på morgonen har jag hunnit med en power walk med min eviga partner på det området Cecilia :)
Vi gick förbi Bastionen där det stod ett gäng gymnasiekillar...när vi gick förbi så sa den ena killen "Wow vilka MILFs"...hmm tack för den du...vi är faktiskt unga och i våra bästa år...haha men lite roligt va det!

Nu tvättar jag, plockar undan fotogrejorna och plockar fram skolgrejorna...lika bra att fixa allt redan!
Sen blir det en runda ner på stan med Cecil och eventuellt bort på Willys och handla också...det ekar i både kylskåpet och skafferiet på detta stället!

Idag fyller Emil ett år! Grattis mitt söta lilla kusinbarn...tänkt att tiden går så snabbt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0