Busig!

Sitter på jobb och bloggar lite...förbjudet men här är så himla lugnt så jag känner att jag kan få va lite busig idag...
Kvällen igår blev faktiskt....kryss i taket för att va mig...lugn!
Först fest hemma hos Cecil och Micke och sen en runda ner på A9 och träffade lite folk...
Trött som en örn i morse och sov tills klockan ringde halv ett...sen va det bara att stiga upp och sminka om sig för att sticka till jobb...usch det är banne mig inte roligt att jobba när man bara helst vill ligga kvar i sängen...
Missade dessutom TFF-MFF...gick här och tittade lite på tv när man va inne och fixade något...men dom förlorade ju så det va mest bara tråkigt...

Bara en timme och 40 minuter till jag får gå hem...här är så lugnt ikväll så vi går mest bara och njuter..
Har varit en rätt härlig dag...kom på att jag verkligen gillar danska...ord som skætt och söde pige (haha vet inte riktigt hur det stavas)...men det låter så hemskt gullig när dom kallar en det så man blir bara helt glad :)
Hjärtat låter också så sött när gamla kallar en det...lilla hjärtat :)

Jag hade ju lovat mig själv att ta det lugnt för att det inte skulle skita sig denna gången...varför låter jag mig alltid övertalas? Ibland är man allt lite övermodig...

Nu får jag nog fortsätta jobba...sista rycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0