Crying my eyes out

Tvätta är så himla roligt...inte!
Men nu är jag klar...bara en stor hög med tvätt som ska strykas som stirrar på mig från sängen...tråk!

Har inte alls varit en bra dag idag...och allt har gått ut över stackars Cecilia som bara fått stå ut med mitt hemska humör...usch...inte hittade jag nått när vi va nere i stan iheller...sånt kan ju faktiskt göra en glad för stunden...eller mig iaf :)

Så bara för att få ur mig allt så ska jag kolla på Möt Joe Black...den kan man bara inte se utan att gråta och det kanske behövs idag...inte för att jag ska gråta för att jag inte hittade nått i stan haha men för att det är rätt skönt när man känner sig lite nere....och min filt luktar så gott och jag läser en bok som är så jobbig att läsa för det är bara en massa mail men den är himla sorglig...eller ja jag vet inte om den är så himla sorglig men jag känner mig så gråtmild så jag bölar för allt känns det som...
Rycka upp mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0