Det är såhär jag gillar det bäst!

Ledig helg...sååå skönt :)
Efter jobb i fredags hämtade kusin Erik mig och så stack vi ut till mamma och pappa där faster med man och alla kusinerna befann sig...Oskar och Magne hade belägrat poolen fast att det två sekunder tidigare ösregnade riktiga vattendjur dom två...badade nog i minst en timme...dom andra satt i solen eller skuggan och drack gott :)
Lilla mysungen Emil va såklart också med...sån stor kille han har blivit...riktigt envis men gud va go han är!
Sen grillade vi och drack lite cider...mamsen hade gjort min favorit prinsesstårta :)

Killarna lirade lite Guitarr hero the band....jäklar va Oskar kan lira trummor...blev mäkta imponerad...istället för att ge mig på det så gick jag och Erik in och spelade lite PS3...lite lättare tyckte jag :)
Efter en riktigt trevlig kväll kom Max och hämtade bror och mig...körde mig hem...sen däckade jag i sängen...slapp mardrömmar och hallucinationer...vet vad som botar det nu ;)

Idag har solen varit framme mest hela dagen och hela familjen + Max har hjälpt Katta att flytta...äntligen har hon hittat världens finaste charmigaste krypin på Östra stranden...tomten är att dö för...
Joel och Max monterade möbler medan jag och mamma fick diska glas som varit nerpackade dom senaste två åren...kul! Fast när solstolarna var färdig monterade la jag mig där istället :)
Nu har jag precis städat lite här hemma...va så illa tvungen för ikväll blir det förfest hos mig :)
Hannah och Carro kommer och sen dyker bror med vänner upp!
Hoppas på en riktigt galen kväll...galen på ett bra sätt då så klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0