En vit lögn...

...eller ganska många faktiskt :)
Igår var det nämligen överraskningsavskedsfest för Hannah!
Stackaren trodde att ingen av hennes vänner ville säga hej då till henne då alla tackade nej till att äta ute och ta avsked på fredagen...men vi hade alla en god anledning till våra lögner om att vi inte kunde på fredagen för att igår fick hon ju verkligen en överraskning :)
Först kom hon, Carro, Andréa och Sofie hem till mig eftersom Hannah trodde att vi skulle dricka vin och förfesta hos mig...men ack nä...jag tog fram ögonbindel och ipoden och sen så bytade vi kläder på henne...poliströja givetvis...med pistol och handbojor! Riktigt snygg blev hon :)
Så himla roligt såg det ut när hon gick där i blindo...spatserade som en struts...
Sen fick hon åka en tur i bilen för att förvilla lite och sen tog vi med henne hem till Carro där alla väntade...oj va roligt det va att se hur glad hon blev...gick inte att stoppa tårarna där inte :)
Carro hade ordnat så bra med mat och lekar...skitkul...många skratt där ja!
Hoppas kunna lägga upp lite bilder inom kort...Andréa hade ju med systemkameran så där blev nog en hel del!
Sen framemot småtimmarna drog vi oss ut...och lika kul va det....
Fram till vi skulle hem och jag fick flörta ur lillebror ur ett bråk...not so nice!
Men vilken kväll....så mycket kärlek och Hannah va riktigt glad :)

Så istället för att joina Hannah på A9 i fredags så spenderades kvällen i NL:s soffa med Andréa och grabbarna...käkandes kladdkaka och kollade på Crank 2....riktigt sjukt film....

Idag blir det soffan på terrassen hemma hos mamma och pappa....det vankas spagetti och köttfärssås mmm!
Mår som jag förtjänar men det gör verkligen ingenting när kvällen va så himla bra :)
Så jäkla skönt det är att veta att jag slipper gå upp tidigt imorron....övernice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0