Härligt värre!

Vilken dag det va igår...solen sken hela dagen...solstolen och nakenbad ;)
Härligt...hur kan jag ha sån tur att det blev så fint väder just dom veckorna jag är ledig...I'm lucky yes :)

Dock gjorde solen inte precis någon nytta på Vångavallen igår...både jag och Andréa hade tagit alldeles för lite på oss och frös som två kycklingar...det blåste rakt igenom en...men det va det värt för det va ju faktiskt ganska kul att se TFF vinna :)
Det sjuka är att när vi sen ser på Fotbollskväll så får man bara se målen och sen säger dom inte ett skit om matchen...va är det för stil? Dom vann med 4-0 och så kan dom inte ens kommentera matchen? Som Andréa sa: "Dom kunde ju iaf fått en klapp på axeln"

Efter matchen kom Linkan och hämtade oss med sin fina bil :)
Hyrde film och stack hem til Andréa och hennes feta tv!
"Jag är 14 år...(Bert låten"...Johan som sjöng den för mig...jag som kände mig som det...usch skulle aldrig skrivit så haha!
Jag är alldeles för bra på att boosta andra och får aldrig tillbaka något själv...ska sluta med sånt....

Gissa vad jag ska nu....
Nämen ut till mamma och pappa och solstolen...inget nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0