Is it like this it's suppose to feel?

Vaknade som planerat klockan nio...om man nu kan planera när man ska vakna :)
Sen blev det en power walk med Cecil...varmt men blåsigt...typiskt att det ska blåsa annars hade det varit en riktigt härlig sommardag!
Vi fick utrett en hel massa under vår tur...vissa människor är så jäkla naiva och andra är bara så sega så att man vill sparka dom i röven!! (Ursäkta språket)
Visst är man inte perfekt själv heller men ibland undrar jag vem det är fel på?
Det är kanske jag som är helt lost?

Nu väntar tvätten mig idag...trots att jag egentligen inte behöver tvätta...men jaja...ska få in en fika mellan maskinerna också tänkte jag...oo hoppas fiskbilen står på torget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0